Monday, April 30, 2012

Grand opening!

Last week On The Budget  was part of a big event , The International Hair Salon is open.
The Grand Opening was a success.

We did the decor, and the set up for appetizers table.
A lots of cheese, and delicious entrees.

I so glad to be part of this moment, and everything was made it right On The Budget.
 
We decide to use a yellow flowers,they look fresh and brings energy, silver glass to add some
 rich touch.



Cheese, Ham, grapes,strawberries, and green olives make this table colorful and delicious.





 Cheese,Grapes,salami, strawberries.


                                                                   I hope you guys like it!!

2 comments:

  1. Ale...amiga...que festa linda...eu vir a fotos quase ao "vivo" no Facebook...tudo perfeito...os detalhes...Eu adoro esse estilo queijo e vinho,mas,amo mesmo ~e a champanhe...eu vi que tinha um balde cheio delas...uhhh..você nem me convidou...snif...snif... parabéns amiga...bom te vê fazendo o sucesso que você merece,é muito bom ver uma amiga produzindo verdadeiramente algo que faz parte do seus dons e talentos,vejo que maioria da pessoas ficam tão na mesmice que não consegue fazer algo que satisfação suas almas...Um beijo no seu coração.

    ReplyDelete
  2. Obrigada cassia!! Tao bom saber q posso fazer algo q eu gosto e q as prssoas apreciem'!!

    ReplyDelete